سلامخوبی دوستان گلم خدا به من یک آبجی کوچلوی ناز داده که اسمش گذاشتم ساغر اسمش خودم انتخاب کردم بابا و مامان هم قبول کردنند .به زودی عکسهای قشنگی ازش می ذارم نگاه کنید ....